LEVENSFONTEIN

Laura leeft dus nog! (Laura = Emily ; De eerste naam was haar schuilnaam toen ze haar euthanasie-dossier nog had lopen/haar echte naam gebruikt ze nu in deze video) Alle eer & glorie is voor God en voor Hem alleen!! Bekijk de video en kijk vooral ook naar het beeld dat je ziet nadat Laura/Emily heeft gezegd: β€œOf is er toch iets bij mij binnengeslopen dat het een beetje draaglijker maakte?” Min 19/20 ,vlak voor het einde van de video.

La jeune Brugeoise avait obtenu le droit d’Γͺtre euthanasiΓ©e en raison de souffrances psychiques insupportables. Une soixantaine de psychiatres, professeurs d’universitΓ©, psychologues… rΓ©clament qu’on supprime cette possibilitΓ© de la loi de 2002.

Bron: Euthanasie : Emily (24 ans) voulait mourir avant l’étΓ©, elle est toujours bien vivante

van: elma van delft
aan: R & M @hotmail.com
M @hotmail.com
T <contact@
K W@yahoo.com
datum: 27 april 2016 11:29
onderwerp: Lees dit wonder wat God gisteren heeft gedaan!!
verzonden door:
.

Aan …

Ik stuur jullie een mail door
Ik was gisteren bij een presentatie van een boek van een psychiater (Lieve Thienpont) die mensen met ‘ondraaglijk psychisch lijden’
helpt bij hun aanvraag tot euthanasie

LEES what happened in onderstaande mail.
— Ik heb voor de volle zaal kunnen getuigen over Jezus, nadat laura -zie mail- aan het woord was geweest.
+ Ik heb na afloop daarna nog met haar kunnen praten en haar het evangelie van Johannes kunnen geven
&Β  een brochure ”Is de Bijbel waar?” + link naar mijn website. Ze heeft beloofd mijn website op te zoeken.
Ze was alweer aan het twijfelen geweest of het echt wel de juiste beslissing was geweest om haar euthanasieproces af te zeggen …
— Ik heb ook met haar moeder kunnen praten, die was aanvankelijk erg boos op mijΒ  maar heeft later haar excuses aangeboden
, gelachen (volgens mij had ze al jarenlang niet meer gelachen, zo zag ze er tenminste uit, en ze bleek zelf vroeger ook
één -of meerdere?- zelfdodingspoging/en te hebben gedaan) en ze heeft me daarna  omhelst.
— De psychiater heeft 3x geprobeerd mijn verhaal af te kappen (ik was naar voren gekomen ,er “in gesprongen” – maar wel op een kalme manier-, en heb later vanuit het publiek er nog wat aan toegevoegd) en is daar 3x niet is geslaagd . Prijs de Heer!!


From: Β 
To: Β brussel@demens.nu
Subject: RE: dinsdag-avond Huis van de Mens
Date: Wed, 27 Apr 2016 11:05:01 +0200

Geachte,

Ik was degene die er gisteren met de lezing ook was en vertelde over mijn gebed voor Laura/Emily
Zoals ik zei: ik had haar verhaal ook al op mijn website gezet
ervan overtuigd dat zij gered is door Jezus, via onze gebeden
Lees wat ik erover /over haar geschreven had (eind vorig jaar) onder het kopje “oorzaken van zelfdoding”
Hier is de link naar mijn website

https://levensfonteinsite.wordpress.com/

Klik dan vervolgens op ‘klik hier’ voor de rest van haar verhaal; dan kom je op haar video “24 and ready to die” terecht
en lees dan eronder (scrollen maar …) het commentaar dat ik op 14 januari j.l. heb geschreven

WIE SCHETSTE MIJN VERBAZING DAT LAURA ER GISTEREN WAS?!
K. (degene met wie ik onder anderen voor Laura had gebeden) heeft indertijd (na Laura’s video) iemand gecontacteerd die in Brugge woont;Β  deze persoon (ook een Christen) hebben wij gevraagd of hij op de straten naar Laura uit wou zien
om haar dan over Jezus te kunnen vertellen. Hij is haar niet tegengekomen …
(als je/u wil stuur ik deze mail als bewijs ook nog door, je/u hoeft er alleen maar naar te vragen)
In mijn hart was ik een beetje bang geworden dat laura misschien wel op haar beslissing terug was gekomen
Gisteren wilde ik absoluut niet naar jullie lezing/bijeenkomst gaan, maar ik wist dat ik moestΒ gaan
ik zei tegen mijn kinderen: ” Ik voel heel sterk dat ik daar voor 1 persoon naar toe moet gaan
,ik wil niet gaan maar ik gehoorzaam aan die stem (van god) in mij”.
Het huis van de Mens is aan het kanaal, ik woon … …. ..
NEED I SAY MORE?! Toeval bestaat niet

Lees ook “gered door Levensfontein” = Theo die zijn euthanasie heeft afgezegd (was gepland voor januari dit jaar) na een ontmoeting met mij
& Lees ook mijn eigen wonderbaarlijke getuigenis op de voorpagina
En ontvang zelf een openbaring van wie God/Jezus is: Hij leeft ! Alle eer & glorie is voor Hem en voor Hem alleen
Daar waar mensen geen oplossing meer weten voor ondraaglijk lijden, begint Zijn Heilige werk!

Gods zegen & wonderen ; Liefde & Licht van Jezus
Elma-Angel

Ps. Aarzel nooit om kontakt met mij op te nemen, ik ben altijd bereid om in gesprek te gaan
in vrede, in harmonie en kalmte, zonder (ver-)oordelen
Wij hebben niet veel gemeen, maar wat we wèl samen hebben is dat we in beiden gevallen oprecht op zoek zijn naar
een oplossing voor ondraaglijk lijden.
Give Him a change! Try and see what He can do also for you and for all the suffering people!!

Een gedachte over “Euthanasie : Emily (24 jaar) wilde sterven, maar ze leeft nog.

  1. Laura leeft dus nog! (Laura = Emily ; De eerste naam was haar schuilnaam toen ze haar euthanasie-dossier nog had lopen/haar echte naam gebruikt ze nu in deze video) Alle eer & glorie is voor God en voor Hem alleen!! Bekijk de video en kijk vooral ook naar het beeld dat je ziet nadat Laura/Emily heeft gezegd: “Of is er toch iets bij mij binnengeslopen dat het een beetje draaglijker maakte?” Min 19/20 ,vlak voor het einde van de video.

    Like

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier een reactie zou willen plaatsen

